Auch in Corona-Zeiten unterstützt Campusjäger dich bei deiner Jobsuche. Wir stehen in engem Kontakt zu unseren Partner-Unternehmen und stellen sicher, dass du bei uns nur aktuelle Jobs findest und auf jeden Fall eine Antwort bekommst.

Festanstellung  
Berlin 

Customer Success Manager (m/f/x) B2B Networking Service

UnternehmenslogoDas Unternehmen wird nach deiner Bewerbung sichtbar.

Customer Success Managers are the voice of the customers within our company. They strive daily to answer one simple question: How can we create value for our customers? This role is the main point of contact for our customers after the initial sale. The goal is to maximize the value our customer can gather from participating in our high quality invitation-only events. The CSM function is a part of our sales organization, and we see every customer interaction as an opportunity to retain customers and increase sales.

Job merken IconMerken
TeilenTeilen

Customer Success Manager (m/f/x) B2B Networking Service

Job merken IconMerken
TeilenTeilen

Key responsibilities

  • Coach and motivate our customers to use our online tool
  • Communicate our event concept to customers, and illustrate the value created by using our services
  • Cooperate closely with Sales Managers to increase customer lifetime value (cross-selling, up-selling, portfolio sales)
  • Build personalized relationships with customers through various channels (F2F, Social Media, Event Execution, phone and email)
  • Manage customer expectations and collect feedback

Why choose a career with us?

KalenderAb 03.08.2020 gesucht
Uhr30 bis 40 Std. pro Woche
PersonenOhne Personalverantwortung
KrawatteMit Berufserfahrung
  • We are international – Our events take place in 10 European countries, and we are currently expanding to Asia and the Middle East. You get to work with international colleagues on a daily basis.
  • We invest in people – After an extensive on-boarding process run by experienced trainers, we provide you with continuous training and self-development opportunities, for example in our Sales Academy.
  • We love our teams – Our employees enjoy spending time together during our Sportsdays, Fridaybars and during our team breakfasts and lunches. Our bi-annual trainings bring the whole company together in our headquarters in Helsinki.
  • We grow, and so can you – The DACH operation has achieved constant growth over the last years, giving our employees the opportunity to take on additional responsibilities fast and to become leaders.
Onboarding ProgrammOnboarding Programm
Förderung von MitarbeiterinitiativenFörderung von Mitarbeiterinitiativen
ProjektverantwortungProjektverantwortung
Regelmäßige FeedbackgesprächeRegelmäßige Feedbackgespräche
StartupflairStartupflair
BonussystemBonussystem

We are looking for a colleague with…

  • At least 1 year of relevant work experience within CSM, account management or other customer facing role, ideally in a B2B environment
  • Genuine “can-do” attitude and superb customer service skills on the phone and face-to-face
  • Bachelor’s degree in a relevant field
  • Fluent German and English language skills
  • Basic knowledge of IT and consulting industries in the DACH markets is a plus!

Sprachen
Englisch
Verhandlungssicher (C2) – Diese Sprache ist deine Muttersprache oder du sprichst ähnlich gut und hast kaum einen bis keinen Akzent mehr. Entspricht in etwa C2 des Europäischen Referenzrahmens.
Deutsch
Verhandlungssicher (C2) – Diese Sprache ist deine Muttersprache oder du sprichst ähnlich gut und hast kaum einen bis keinen Akzent mehr. Entspricht in etwa C2 des Europäischen Referenzrahmens.
Bereiche
Kundenservice
Fortgeschritten – Du hast bereits viele Erfahrungen auf diesem Gebiet und kannst auch größere Projekte umsetzen.
Vertrieb & Verkauf
Fortgeschritten – Du hast bereits viele Erfahrungen auf diesem Gebiet und kannst auch größere Projekte umsetzen.
Social Media
Anfänger – Du hast bereits erste Erfahrungen auf diesem Gebiet gesammelt.
Skills
CRM
Fortgeschritten – Du kennst dich gut aus und weißt über die meisten Funktionen Bescheid.

Über uns

Unternehmensbranche Icon

Events & Veranstaltungen

Unternehmensgröße Icon

Global Player

We create marketplaces for top level executives and vendors within IT and business consulting to exchange ideas and start business relationships. With 130+ events annually in Europe, Asia and the Middle East we are a market leader in B2B networking services. Our 300 employees take care of every step on the way to a successful event: From curating relevant content to executing world class customer experience. We are proud of our energetic and positive culture centered around four core values: Passion for Customers, Clarity & Responsibility, Embracing the New and Winning together.

Unser Standort

FahrradstellplätzeFahrradstellplätze

Does this position sound like the right challenge for you? Send us your application right now via Campusjäger. We want to get to know you!

Der Job passt doch nicht ganz zu dir? Wir haben noch mehr im Angebot...